Powrót do strony głównej
Zimowisko w Szczawnicy
           W dniach 14-17 lutego br. odbył się wyjazd rekreacyjno-wypoczynkowy do Szczawnicy zorganizowany przez księdza wikariusza - Łukasza Turzyńskiego, w którym udział wzięły dzieci i młodzież, należąca do grupy oazowej i ministrantów oraz opiekunowie.
       Pierwszy dzień, czyli Środa Popielcowa rozpoczęła się od Mszy Świętej w kościele parafialnym. Następnie wszyscy wsiedliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w drogę. Po kilku godzinach dotarliśmy na miejsce, gdzie zakwaterowaliśmy się u sióstr zakonnych "Pod Opatrznością Bożą". Po krótkim odpoczynku i pysznym obiedzie, udaliśmy się na spacer po Szczawnicy. Mieliśmy okazję odwiedzić i spróbować wodę z ze źródeł uzdrowiskowych. Po powrocie do pensjonatu, zjedliśmy kolację i mieliśmy czas wolny.
           Drugi dzień rozpoczęliśmy od wspólnej modlitwy i śniadania. Po nim, mieliśmy zaplanowany wyjazd na narty "Polana Sosny" w Niedzicy. Spędziliśmy tam kilka wspaniałych godzin, ucząc się lub doskonaląc umiejętności narciarskie. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni powróciliśmy do naszego miejsca odpoczynku. Jednak po krótkiej chwili znów wybraliśmy się na kulig w rezerwacie "Biała Woda". Mogliśmy oglądać piękne, zaśnieżone widoki gór. Gdy wróciliśmy, w kaplicy u sióstr odbyła się Msza Święta z udziałem wszystkich uczestników wyprawy. Potem udaliśmy się na kolację i spoczynek.
           Trzeciego dnia udaliśmy się na Słowację do miasta Poprad. Mogliśmy podziwiać widoki starego miasta a także zakupić pamiątki. Po powrocie uczestniczyliśmy w nabożeństwie Drogi Krzyżowej i wspólnej Eucharystii. Następnie udaliśmy się na wieczorny spacer nad Grajcarek skąd mogliśmy obserwować stoki na Palenicy.
             Czwarty, a zarazem ostatni dzień rozpoczął się od śniadania i modlitwy. Po spakowaniu bagaży, w drodze powrotnej do domu kilka godzin spędziliśmy na stoku w Jaworkach. Później pojechaliśmy na modlitwę do Krościenka na Kopią Górkę, która jest Centrum Ruchu Światło-Życie.
            Wycieczka okazała się bardzo udana. Wróciliśmy zmęczeni, ale pełni niezapomnianych wrażeń z pobytu w Szczawnicy. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli nasz wyjazd, a szczególnie ks. Proboszczowi Ryszardowi Nowakowskiemu, ks. Wikariuszowi Łukaszowi Turzyńskiemu oraz panu Wójtowi Gminy Obrazów Krzysztofowi Tworkowi.

Zapraszamydo obejrzenia fotorelacji z zimowiska!